CELEBS
Γιώργος Καπουτζίδης: Αποκάλυψε για ποιο λόγο δεν κάνει παρέα πλέον με την ομάδα του «Παρά Πέντε»
Η καθημερινότητα τους... έφαγε
Χρυσοβαλάντης Ανδρουλάκης
Τον λόγο που πλέον δεν κάνει τόση παρέα με την ομάδα του «Παρά Πέντε» εξομολογήθηκε ο Γιώργος Καπουτζίδης στην εκπομπή «JoinUs».
«Άλλαξαν οι συνθήκες. Ήμασταν πάρα πολύ δεμένη παρέα. Η καθημερινότητά μας ήταν κοινή. Η προσωπική μου ζωή ήταν αυτοί οι άνθρωποι. Και αυτός είναι ένας λόγος που όσο ήμουν στο «Παρά Πέντε» έχασα άλλους φίλους που είχα πριν. Και ευτυχώς, κάποιους τους ξαναβρήκα» ανέφερε αρχικά ο γνωστός ηθοποιός-σεναριογράφος.
Σε ερώτηση γιατί χάθηκε με τη συγκεκριμένη ομάδα τώρα πια τόνισε: «Αλλάζει η καθημερινότητά σου, κάνεις άλλες παρέες, κάνεις άλλες σχέσεις, είναι σα να μου λες «γιατί δεν κάνεις παρέα με τους φίλους από το Λύκειο». Γιατί δεν γίνεται».
SELECTIONS
-
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake -
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ -
Τα μυστικά ομορφιάς της Ariana Grande, που σήμερα έχει γενέθλια










