CELEBS
Μπέττυ Μαγγίρα: «Το "Όλα Παίζουν" με κούρασε σωματικά και ψυχικά»
Δεν ήταν σχολαστική από την αρχή της η εκπομπή
Καλεσμένη στην πρωινή εκπομπή του Alpha, «Happy Day» βρέθηκε την Τετάρτη η Μπέττυ Μαγγίρα, η οποία έκανε τον απολογισμό της περσινής της τηλεοπτικής εμπειρίας στο «Όλα Παίζουν».
«Με ζόρισε πάρα πολύ το καθημερινό σε συνδυασμό με το θέατρο και τα παιδιά ήταν έξω από τις δυνατότητές μου. Με κούρασε πάρα πολύ, ήταν πολύ ψυχοφθόρο, κουραστικό σωματικά και ψυχικά. Δεν είχα χρόνο να δω τα παιδιά μου», αποκάλυψε η ηθοποιός.
Αναφερόμενη στο περιεχόμενη της εκπομπής, η ίδια δήλωσε «Η εκπομπή δεν ξεκίνησε σχολιαστική, εξελίχθηκε έτσι. Δεν πιστεύω ότι είναι το ατού μου. Δεν είναι του στυλ μου», ενώ έπειτα, σχετικά με το μέλλον της στην τηλεόραση, διευκρίνισε «Δεν είμαι αρνητική στο να κάνω κάτι που θα είναι μια - δυο φορές τη βδομάδα».
SELECTIONS
-
Μικρός φόρος τιμής στη Vera Wang: Οι πιο αξέχαστες στιγμές της μόδας -
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake -
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ









