CELEBS
Ευρυδίκη: Αποκάλυψε αν υπήρξε τρίτο πρόσωπο στον χωρισμό της από τον Κοργιαλά
Αναγκάστηκε να δημοσιοποιήσει τον χωρισμό τους.
Η Σάσα Σταμάτη και η κάμερα του πρωινού του ΑΝΤ1 εντόπισαν την Ευρυδίκη, η οποία ρωτήθηκε αν υπήρξε τρίτο πρόσωπο ανάμεσά τους, διαψεύδοντας πάντως ότι συνέβη κάτι τέτοιο.
"Μετά από χρόνια αναγκάστηκα να ανακοινώσω το χωρισμό μου με τον Δημήτρη γιατί έπρεπε. Όταν γράφονται πράγματα που δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα, τότε πρέπει να βγει κάποιος να μιλήσει" και πρόσθεσε: “Όταν σε δουν με κάποιο καινούργιο πρόσωπο, δεν μπορεί να πει μετά κάποιος κάτι”.
Όσο για τη σχέση του Δημήτρη Κοργιαλά με την Φωτεινή Ψυχίδου είπε η Ευρυδίκη: "Τι εννοείται αν το έμαθα; Το ήξερα ότι ο Δημήτρης προχώρησε στη ζωή του!” και δήλωσε: “Πολλά πράγματα αναγκαζόμαστε να τα δημοσιοποιούμε γιατί πρέπει να μπαίνουν τα πράγματα στη θέση τους".
SELECTIONS
-
Μικρός φόρος τιμής στη Vera Wang: Οι πιο αξέχαστες στιγμές της μόδας -
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake -
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ









