CELEBS
Ελένη Τσολάκη: «Περιμένω ότι κάποια μέρα θα επιστρέψω στη Θεσσαλονίκη»
Δεν την υποτιμά η παρουσίαση του καιρού
Συνέντευξη στο περιοδικό «Big Fish» παραχώρησε η Ελένη Τσολάκη, που μεταξύ άλλων, αποκάλυψε πως αντιδρά στα δημοσιεύματα που σε σχολιάζουν αρνητικά για την παρουσίαση του καιρού στο «Happy Day».
«Δεν αισθάνομαι ότι με υποτιμά η παρουσίαση του καιρού. Την κάνω με πολύ κέφι και με χαροποιεί που ασχολούνται ακόμη με αυτή την ενότητα δύο χρόνια από τη μέρα που την ξεκίνησα. Μου αρκεί που μια κυρία στον δρόμο με βλέπει και μου λέει ότι την κάνω να χαμόγελα. Τώρα, αν σε κάποιους φαίνομαι αστεία, μπορούν απλώς να μη με δουν», εκμυστηρεύτηκε η παρουσιάστρια.
Όσο για το αν την αγχώνει η τηλεοπτική της εξέλιξη, η ίδια εξήγησε: «Όχι, δεν τη φοβάμαι. Περιμένω ότι κάποια μέρα θα επιστρέψω στη Θεσσαλονίκη. Δουλεύω από πολύ μικρή, είμαι ικανοποιημένη με την εξέλιξη μου γιατί τα κατάφερα μόνη μου. Και οφείλω να ομολογήσω ότι από την πρώτη στιγμή που κατέβηκα στην Αθήνα πάντα έχω στο πίσω μέρος του μυαλού μου ότι κάθε μέρα στην τηλεόραση μπορεί να είναι η τελευταία μέρα, ο τελευταίος μήνας. Από τη μεριά μου κάνω το καλύτερο δυνατό. Αν μου πουν "Ελενάκι, φτάνει μέχρι εδώ", θέλω να αισθάνομαι πως έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα».
SELECTIONS
-
Μικρός φόρος τιμής στη Vera Wang: Οι πιο αξέχαστες στιγμές της μόδας -
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake -
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ









