CELEBS
Ειρήνη Παπαδοπούλου: «Όταν βλέπω κάποιο μωρό σκέφτομαι "εγώ πότε θα γίνω μάνα;"»
Τόνισε ότι είναι θέλημα θεού
Η γνωστή τραγουδίστρια, Ειρήνη Παπαδοπούλου παραχώρσε συνέντευξη στο περιοδικό OK! και εξομολογήθηκε τα λόγια που της έχει πει, η καλή της φίλη, Υβόννη Μπόσνιακ, σχετικά με τη μητρότητα, αλλά και τις σκέψεις που κάνει η ίδια για αυτό το θέμα.
«Η Υβόννη μου λέει: “Άντε, τι περιμένεις. Δεν υπάρχει πιο όμορφο πράγμα”. Όταν ακούς άλλες γυναίκες να σου μιλάνε με τόση θέρμη γι’ αυτό το θαύμα της ζωής σίγουρα επηρεάζεσαι» επισήμανε, ενώ στη συνέχεια μίλησε για την ίδια και τη μητρότητα.
«Ομολογώ ότι όταν βλέπω από κοντά ένα μωρό, σκέφτομαι “εγώ πότε θα γίνω μάνα”. Ύστερα από κάνα μισάωρο μου φεύγει. Δεν υπάρχουν deadlines σε αυτά. Είναι στερεότυπα που ακούμε από μικρές ότι μία γυναίκα μέχρι τα 30 της πρέπει να έχει γίνει μητέρα. Πιστεύω ότι η κατάλληλη στιγμή είναι όταν το νιώσουμε και το θέλουμε και οι δύο. Αυτά έτσι κι αλλιώς είναι θέλημα θεού» ανέφερε χαρακτηριστικά.
SELECTIONS
-
Μικρός φόρος τιμής στη Vera Wang: Οι πιο αξέχαστες στιγμές της μόδας -
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake -
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ









