CELEBS
Η αποκάλυψη του Παύλου Χαϊκάλη για τα χρήματα που έπαιρνε στο "50-50"
Πιστεύει ότι δούλευε επειδή ήταν φθηνός
Σε μία αποκάλυψη προχώρησε ο Παύλος Χαϊκάλης αναφορικά με τα χρήματα που έχει πάρει από το θέατρο αλλά και τις τηλεοπτικές σειρές στις οποίες συμμετείχε.
«Όσο κι αν φαίνεται παράξενο, πιστεύω ότι δούλευα γιατί είμαι φθηνός. Έχω καταφέρει όλη μου η περιουσία να είναι ένα σπίτι, το οποίο έφτιαξα με δάνειο, το οποίο δεν ξέρω αν θα μπορέσω να το ξεπληρώσω», εξομολογήθηκε ο ηθοποιός στην εκπομπή της Χριστίνας Λαμπίρη «Με το καλημέρα», όπου βρέθηκε το πρωί της Πέμπτης.
Όταν, μάλιστα, ρωτήθηκε για το αν έχει πληρωθεί από τις τηλεοπτικές παραγωγές, ο ίδιος εκμυστηρεύτηκε: «Ήμουν πάντα το καλό παιδί που πήγαινα για να στηρίξει τη δουλειά. Στο 50-50 η διαφορά μου οικονομικά με τον Πέτρο και το Σάκη, ήταν αρκετά μεγάλη. Όταν το έμαθαν τα παιδιά, σε κάποια στιγμή που μας ζήτησαν να κόψουν κι άλλο, προς τιμήν τους ο Πέτρος και ο Σάκης είχαν πει “Θα κόψετε από εμάς, όχι από τον Παύλο”. Δεν πήγαινα ποτέ εκβιαστικά σε δουλειές».
SELECTIONS
-
Μικρός φόρος τιμής στη Vera Wang: Οι πιο αξέχαστες στιγμές της μόδας -
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake -
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ









