CELEBS
Παναγιώτα Βλαντή: «Πέρασα πολύ δυσάρεστα»
Μίλησε για τη νέα της συνεργασία με τον Δάνη Κατρανίδη
Τον λόγο που το καλοκαίρι της ήταν δυσάρεστο εξήγησε η Παναγιώτα Βλαντή στο ΟΚ.
Πώς ήταν αυτό το καλοκαίρι για την Παναγιώτα Βλαντή;
«Πέρασα πολύ δυσάρεστα, είχα πολλή αγωνία και άγχος για το τι θα γίνει. Όλοι ζήσαμε τα capital controls, τις ουρεί στις τράπεζες τον «διχασμό» του δημοψηφίσματος αυτό που δεν ξέραμε τι ψηφίζουμε τελικά. Δεν ήταν ένα καλό καλοκαίρι αυτό για την Ελλάδα, νομίζω ότι θα το θυμόμαστε για καιρό».
-Πώς αποφασίσατε να συνεργαστείτε ξανά με τον Δάνη Κατρανίδη;
«Είμαι άνθρωποι που αν κολλήσω με κάποιους θέλω να συνεχίζω μαζί τους και το έχω αποδείξει αυτό στο παρελθόν, θεώρησα φυσιολογικό μετά την επιτυχία που είχαμε σημειώνει με το «Σκηνές από έναν γάμο» να κάνω κάτι ακόμα με τον Δάνη Κατρανίδη. Και οι δυο το θέλαμε πολύ.
SELECTIONS
-
Μικρός φόρος τιμής στη Vera Wang: Οι πιο αξέχαστες στιγμές της μόδας -
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake -
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ









