CELEBS
Ευρυδίκη: Αποκάλυψε τον λόγο που δεν έκανε παιδί με τον Δημήτρη Κοργιαλά
Δεν δίστασε να απαντήσει στη συγκεκριμένη ερώτηση
Η Ευρυδίκη και ο Δημήτρης Κοργιαλάς ήταν παντρεμένοι για αρκετά χρόνια, ωστόσο δεν έκαναν παιδί, με την τραγουδίστρια να αποκαλύπτει μιλώντας στο JoinUs τον λόγο.
«Ο χωρισμός με τον Δημήτρη ήταν κάτι που υπήρχε μέσα μας και είχε συζητηθεί πάρα πολύ καιρό πριν.Πολλές φορές δεν ήταν εύκολο να κρατήσουμε πράγματα για μας. Καμιά φορά βγαίνουν προς τα έξω διάφορα που σε θίγουν και σε μειώνουν. Επειδή ήθελα λοιπόν να σταματήσει αυτή η παραφιλολογία και να μη θίγονται άλλα πρόσωπα που δεν φταίνε σε κάτι έκανα την ανακοίνωση στο facebook» είπε στη συνέντευξή της και συνέχισε:
«Το παιδί δεν ήταν κάτι που έπαιξε ρόλο ή με προβλημάτισε γιατί δεν ήθελα έτσι κι αλλιώς να κάνω ένα δεύτερο παιδί. Πρώτον, ήθελα να αφοσιωθώ στον Άγγελο που τότε ήταν μικρός και δεύτερον, όταν μείναμε πια με τον Δημήτρη και παντρευτήκαμε είχαν ήδη περάσει τα χρόνια. Μου άρεσε που είχα χρόνο πια για μένα. Ο Άγγελος είχε πια μεγαλώσει και αποφάσισα ότι ήθελα να αφιερώσω τον περισσότερο χρόνο σε μένα και στη δουλειά μου».
SELECTIONS
-
Μικρός φόρος τιμής στη Vera Wang: Οι πιο αξέχαστες στιγμές της μόδας -
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake -
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ









