CELEBS
Αγγελική Νικολούλη: Το οργισμένο της μήνυμα για τις απειλές που δέχεται
Ξέσπασε η δημοσιογραφος
Άστραψε και βρόντηξε η Αγγελική Νικολούλη την Παρασκευή, κατά τη διάρκεια της εκπομπής της «Φως στο τούνελ».
Η δημοσιογράφος ενημέρωσε το τηλεοπτικό κοινό για το δικαστήριο που αναμένεται να γίνει μέσα στον ερχόμενο Ιανουάριο και μετέφερε για ακόμα μια φορά την έκκληση της οικογένειας του Μάριου Παπαγεωργίου για να βρεθεί το πτώμα του.
Μάλιστα φανερά εκνευρισμένη, έστειλε το δικό της μήνυμα για τις απειλές που δέχεται.
«Και να δώσω κι εγώ με τη σειρά μου το μηνυματάκι μου, μήπως δεν το έχετε ακούσει καλά. Εγώ στο δικαστήριο θα πάω. Στο δικαστήριο του Μάριου το δεύτερο εγώ θα βρεθώ, παρά το κλίμα τρομοκρατίας που επιχειρείτε να καλλιεργήσετε, μάρτυρας στο δικαστήριο. Ο κ. Φιτσιάλος, που εντόπισε το αίμα του παιδιού 9 μήνες μετά, το πλυμένο αίμα στο αυτοκίνητο, και η εκπομπή που έκανε τη βαθιά της έρευνα και το έφερε στο φως. Κανείς δεν θα με εμποδίσει και θα πάω στο δικαστήριο βασικός μάρτυρας. Το λάβατε το μήνυμα εσείς που είναι να το λάβετε; Και οι απειλές τέρμα, έτσι!» ανέφερε χαρακτηριστικά.
SELECTIONS
-
Μικρός φόρος τιμής στη Vera Wang: Οι πιο αξέχαστες στιγμές της μόδας -
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake -
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ









