CELEBS
Δήμητρα Παπαδοπούλου: Η δημοσιότητα την έκανε να απευθυνθεί σε ειδικό
Της αρέσει η αγάπη του κόσμου αλλά όχι η αδιακρισία
Σε συνέντευξή της η Δήμητρα Παπαδοπούλου αναφέρθηκε στη σχέση που έχει με τη δημοσιότητα, προχωρώντας μάλιστα και σε μία αποκάλυψη.
«Μου αρέσει η αγάπη του κόσμου, αλλά δεν μου αρέσει καθόλου η αδιακρισία και να είμαι το επίκεντρο. Η δημοσιότητα είναι κάτι που δεν απολαμβάνω, δεν με ξεκουράζει. Μάλλον με αδειάζει. Μετά τη μεγάλη επιτυχία των “Απαράδεκτων”, δεν μπορούσα να έρχεται όλος ο κόσμος να με χαιρετάει στον δρόμο και να μου μιλάει. Δεν μπορούσα να το απολαύσω, ενώ κανονικά είναι ένα δώρο» ανέφερε η γνωστή ηθοποιός.
«Αισθανόμουν ότι έχανα την ιδιωτικότητά μου, τη δυνατότητα να κάνω την πλάκα μου με τους φίλους μου. Ήταν σαν να παραβιαζόταν το άσυλό μου, τα όριά μου. Είχα κουραστεί πολύ, είχα κοινωνικοποιηθεί υπερβολικά και επειδή είμαι άνθρωπος πολύ μοναχικός, ήταν δύσκολο να το διαχειριστώ. Τότε απευθύνθηκα σε ειδικό και πλέον έχω βρει τις ισορροπίες μου και έχω αναπτύξει μια σχέση αγάπης και σεβασμού με τον κόσμο. Παλιά ήταν στα όρια της υστερίας» πρόσθεσε.
SELECTIONS
-
Μικρός φόρος τιμής στη Vera Wang: Οι πιο αξέχαστες στιγμές της μόδας -
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake -
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ









