CELEBS
Κλέλια Ρένεση: «Εννοείται ότι δεν στολίζω για τα Χριστούγεννα»
Εξήγησε τον λόγο
Χρυσοβαλάντης Ανδρουλάκης
Τις χειρότερες σχέσεις με τη γιορτή των Χριστουγέννων έχει η Κλέλια Ρενέση, όπως εξομολογήθηκε η ίδια σε συνέντευξή της.
«Δεν έχω καμία επαφή με τα Χριστούγεννα. Μάλλον την πάτησες που με βάζεις σε γιορτινό τεύχος» ανέφερε αρχικά η ηθοποιός στην εφημερίδα Αγορά και πρόσθεσε:
«Εννοείται ότι δεν στολίζω, για τέτοια είμαστε τώρα; Κατ’ αρχάς, είναι λάθος να γιορτάζουμε την γέννηση του Χριστού στις 25 Δεκεμβρίου κι αν κάποιος διαβάσει ιστορία θα καταλάβει το «γιατί». Όλο αυτό είναι μια εμπορική πραγματικότητα. Οι μόνοι ευχαριστημένοι άνθρωποι από τις γιορτές είναι οι έμποροι. Είναι μια γιορτή καταναλωτισμού, τελεία και παύλα. Γιατί δηλαδή να χαρώ που ο απέναντι μου έβαλε λαμπάκια; Εγώ τα έχω όλο τον χρόνο στο σπίτι μου».
SELECTIONS
-
Μικρός φόρος τιμής στη Vera Wang: Οι πιο αξέχαστες στιγμές της μόδας -
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake -
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ




