CELEBS
Ναταλία Γερμανού: «Θα παρουσίαζα καλύτερα το The Voice από τον Λιάγκα»
Πιστεύει ότι θα της πήγαινε πολύ
Χρυσοβαλάντης Ανδρουλάκης
Στο Ougachallenge του Δημήτρη Ουγγαρέζου, στην εκπομπή Spata Live, βρέθηκε καλεσμένη η Ναταλία Γερμανού και μιλώντας μεταξύ άλλων για το The Voice δεν δίστασε να δηλώσει ότι θα παρουσίασε καλύτερα το The Voice από τον Γιώργο Λιάγκα.
«Νομίζω θα παρουσίαζα καλύτερα το The Voice από τον Λιάγκα. Πιστεύω ότι οι μουσικές εκπομπές μου πάνε πάρα πολύ. Όχι ότι δεν το έκανε καλά ο Γιώργος, αλλά ότι θα το έκανα λίγο καλύτερα, παίζει ναι» είπε χαρακτηριστικά η παρουσιάστρια και συνέχισε: «Έχω σπρώξει τραπέζι και έφυγε το τραπέζι μαζί με πράγματα από κάτι που είπε ο Γιώργος Λιάγκας. Δεν απάντησα ποτέ».
SELECTIONS
-
Μικρός φόρος τιμής στη Vera Wang: Οι πιο αξέχαστες στιγμές της μόδας -
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake -
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ









