CELEBS
Χρυσό η Άννα Κορακάκη στο Μινσκ
Aνέβηκε στην ψηλότερη θέση του βάθρου στους Ευρωπαϊκούς Αγώνες η Ελληνίδα πρωταθλήτρια
Το πρώτο ελληνικό χρυσό μετάλλιο από τους Ευρωπαϊκούς αγώνες του Μινσκ το χάρισε στη χώρα μας η Άννα Κορακάκη.
Το χρυσό μετάλλιο στο αεροβόλο πιστόλι 25 μέτρων κατέκτησε σήμερα η πρωταθλήτρια, στο πλαίσιο των Ευρωπαϊκών Αγώνων που διεξάγονται στο Μινσκ.Η Ελληνίδα αθλήτρια προκρίθηκε ως έκτη στον τελικό και εκεί, για άλλη μια φορά, έδειξε την αξία της. Με εντυπωσιακή ψυχραιμία, έφτασε στη διεκδίκηση του χρυσού μεταλλίου με αντίπαλο την Ελβετή Χάιντι Γκέρμπερ. Στην κρίσιμη μονομαχία, η αθλήτρια μας υπερίσχυσε και ανέβηκε στην πρώτη θέση του βάθρου με 35+3 έναντι 35+2 της αντιπάλου της.
Τρίτη ήρθε η Αντουανέτα Μπόνεβα με 31.
SELECTIONS
-
Μικρός φόρος τιμής στη Vera Wang: Οι πιο αξέχαστες στιγμές της μόδας -
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake -
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ









