CELEBS
Κατερίνα Στεφανίδη: Diamonds are a girls best friend
Mε άλμα στα 4.83 μέτρα κατακτά το διαμάντι για τέταρτη σερί χρονιά
Σε απόσταση αναπνοής απ τον μεγάλο στόχο που δεν είναι άλλος από το παγκόσμιο πρωτάθλημα στίβου στην Ντόχα σε τρεις εβδομάδες από σήμερα.
Η χρυσή Ολυμπιονίκης και παγκόσμια πρωταθλήτρια, Κατερίνα Στεφανίδη με άλμα στα 4.83 μ. στον τελικό του Diamond League των Βρυξελλών πήρε την πρώτη θέση και ταυτόχρονα για 4η συνεχόμενη χρονιά πήρε το διαμάντι.
Στον instagram λογαριασμό της συγκινημένη έγραψε: "Και κάπως έτσι, σε έναν δύσκολο αγώνα στις Βρυξέλλες, νικήσαμε το κρύο, και την λίγη βροχή και φέρνουμε πίσω το τέταρτο (συνεχόμενο) διαμάντι. Ευχαριστώ όλους του Έλληνες που βρέθηκαν στο στάδιο χθες το βράδυ και όλους εσάς που στείλατε την θετική σας ενέργεια από την Ελλάδα"
https://www.instagram.com/p/B2G6UWdlviL/
Με την επίδοσή της ισοφάρισε το φετινό της ρεκόρ, γεγονός που δείχνει πως είναι στην σωστή κατεύθυνση, ενόψει του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος στην Ντόχα, όπου θα κληθεί να υπερασπιστεί το χρυσό μετάλλιο του Λονδίνου.
Η αθλήτρια του Μίτσελ Κρίερ μπήκε στον αγώνα στα 4.63 μ. με επιτυχημένο άλμα και συνέχισε με τον ίδιο τρόπο στα 4.70 μ., 4.77 μ. και 4.83 μ. κι έπειτα απέτυχε στα 4,88 μέτρα.
Η Αντζέλικα Σιντόροβα ήταν η μόνη που προσπάθησε να απειλήσει την Ελληνίδα, ωστόσο έμεινε δεύτερη αφού πέρασε με την τρίτη τα 4,83 μέτρα. Η Άλισα Νιούμαν (Καναδάς) προέρχεται από καλές εμφανίσεις στη σεζόν, ωστόσο στις Βρυξέλλες δεν κατάφερε να ανέβει όσο ψηλά θα ήθελε και με 4,77 μ. έμεινε στην τρίτη θέση.
SELECTIONS
-
Μικρός φόρος τιμής στη Vera Wang: Οι πιο αξέχαστες στιγμές της μόδας -
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake -
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ









