CELEBS
Αποχώρηση GNTM: Ποιό κορίτσι έφυγε από το παιχνίδι;
Διαψεύστηκαν τα spoilers
Mετά τα ύψη και τα φίδια τα επίδοξα μοντέλα έπρεπε να φωτογραφηθούν με εσώρουχα ποζάροντας σε κοινή θέα και εν κινήσει, σε στιλ και mood χαρούμενo, παιδικό και αθώο!
Η δοκιμασία ολοκληρώθηκε αλλά οι πρώτοι καυγάδες για φέτος δεν άργησαν να έρθουν! Λίγο πριν εμφανιστούν μπροστά στους κριτές για την αποχώρηση, τα μοντέλα έπρεπε να επιλέξουν μόνα τους την καλύτερή τους φωτογραφία! Ε, εκεί ξεκίνησαν τα κλάματα, οι διαμαρτυρίες και οι αντιπαραθέσεις μεταξύ τους.
Η Κέισι και η Χαρά είχαν τις καλύτερες φωτογραφίες ενώ εκείνη που ήταν η νικήτρια τελικά ήταν η Κέισι.
Όσο για την χειρότερη επίδοση, την τριάδα αποτελούσαν η Ιωάννα, η Γκλόρια και η Σίλια.
Τελικά το κορίτσι που αποχώρησε από τον διαγωνισμό ήταν η Σίλια.

SELECTIONS
-
Μικρός φόρος τιμής στη Vera Wang: Οι πιο αξέχαστες στιγμές της μόδας -
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake -
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ










