CELEBS
Τι είπε η Βάσω Λασκαράκη για το GNTM;
Αποδοκίμασε το ριάλιτι μόδας
Η πρωταγωνίστρια του "Έρωτας μετά" μίλησε στο Enjoy για το GNTM δηλώνοντας ότι διατηρεί μια πολύ αυστηρή στάση απέναντι σε αυτού του είδους τα τηλεοπτικά προγράμματα. Δες ακριβώς τι απάντησε η Λασκαράκη όταν ρωτήθηκε :
Ποια είναι η γνώμη σου γι’ αυτό το ριάλιτι μόδας, στο οποίο τα μοντέλα γίνονται κασκαντέρ και καλούνται να περάσουν απίστευτες δοκιμασίες σαν να είναι στα Ο.Υ.Κ;
Πραγματικά αυτά τα θεωρώ βλακείες και πολύ επικίνδυνα πράγματα. Επειδή μεγαλώνω μια κόρη, απορώ με τα προγράμματα που δείχνει η τηλεόραση και πιστεύω ότι ο γονιός θα πρέπει να είναι δίπλα και να εξηγεί. Τι πρότυπα δίνουν; Κάνε τα πάντα, κρεμάσου από πολυκατοικίες για να γίνεις διάσημη; Αυτό δεν είναι σόου για μοντέλα. Αυτό είναι σόου για την τηλεθέαση. Τελεία και παύλα. Είμαι πολύ αρνητική σε όλα αυτά.
Κάθισα και είδα το GNTM και ένιωσα ότι η φιλοσοφία πίσω από όλο αυτό είναι «δείξε μας πόσο φιλόδοξη είσαι, τι μπορείς να δώσεις για να γίνεις γνωστή, μέχρι πού μπορείς να φτάσεις για να είσαι αναγνωρίσιμη». Βέβαια το να είσαι αναγνωρίσιμη δεν σημαίνει ότι θα είσαι και αξιόλογη ή θα έχεις αποκτήσει και το σεβασμό των άλλων. Αυτή την παράμετρο ξεχνούν να την τονίσουν.
Διάβασα ότι επιστρέφει και ο «Μεγάλος Αδερφός» στην τηλεόραση. Τώρα αυτό το πισωγύρισμα πρέπει να μας ικανοποιεί; Η κλειδαρότρυπα;
https://www.instagram.com/p/B5DOU3ph5uy/
SELECTIONS
-
Μικρός φόρος τιμής στη Vera Wang: Οι πιο αξέχαστες στιγμές της μόδας -
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake -
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ









