CELEBS
GNTM: H απόλυτη ανατροπή στο χθεσινό επεισόδιο
''Πρέπει να φύγετε και οι τρεις''
Για μια ακόμη φορά τα διαγωνιζόμενα μοντέλα του GNTM ήρθαν αντιμέτωπα με μια δύσκολη δοκιμασία:: έπρεπε να ποζάρουν με στυλ αθλητικό, με ένταση αλλά και δυναμισμό, έρποντας ή σκαρφαλώνοντας! Αφού επιμελήθηκαν μόνες τους το μακιγιάζ, τα μαλλιά και το styling, ξεκίνησε η δύσκολη φωτογράφηση. Οι κοπέλες θα έπρεπε είτε να αναρριχηθούν είτε να συρθούν στις λάσπες κάτω απο σύρματα.
Φτάνοντας στο πλατό, για την κριτική των φωτογραφιών, το κλίμα ήταν αρκετά ''βαρύ'' καθώς στην τελική τριάδα αποχώρησης βρέθηκαν η Κάτια, η Χαρά και η Ασημίνα! Η Βίκυ Καγιά αλλά και η κριτική επιτροπή φανερά απογοητευμένη από το αποτέλεσμα των τριών κοριτσιών θεώρησε ότι θα έπρεπε να φύγουν και οι τρεις!
Επειδή, όμως, αυτό είναι εκτός των κανόνων του παιχνιδιού, τα τέσσερα μέλη της επιτροπής αποφάσισαν να δώσουν μια δεύτερη ευκαιρία στα κορίτσια. Έτσι δεν αποχώρησε καμιά τους!
https://www.instagram.com/p/B5TcvkOKk37/
Αξιοσημείωτο, τέλος, είναι το γεγονός πως η Μαρία κέρδισε την καλύτερη φωτογραφία και δήλωσε τρομερά αποφασισμένη να διώξει την Κάτια! Για να δούμε...
https://www.instagram.com/p/B5Tb48SqcA6/
SELECTIONS
-
Μικρός φόρος τιμής στη Vera Wang: Οι πιο αξέχαστες στιγμές της μόδας -
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake -
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ










