CELEBS
Oι "The Who" επανέρχονται στη δισκογραφία
Νέο άλμπουμ, 13 χρόνια μετά
Οι Τhe Who εξακολουθούν να αποτελούν ένα από τα πιο εμβληματικά rock groups στην ιστορία της μουσικής 50 χρόνια μετά την ίδρυσή τους.
Έπειτα από 13 χρόνια αποχής, πρόκεται να κυκλοφορήσουν νέο δίσκο με τίτλο "WHO", ο οποίος περιλαμβάνει 11 τραγούδια. Τα 3 από αυτά έγιναν διαθέσιμα τους προηγούμενους μήνες: "BALL&CHAIN", "ALL THIS MUSIC MUST FADE" ΚΑΙ "I DON'T WANNA GET WISE".
Η νέα δισκογραφική δουλειά του δημοφιλούς ροκ συγκροτήματος ηχογραφήθηκε στο Λονδίνο και στο Λος Άντζελες την άνοιξη και τοκαλοκαίρι του 2019. Την παραγωγή επιμελήθηκαν οι Pete Townshend, D. Sardy & Dave Eringa.
Βασικοί συντελεστές του νέου άλμπουμ είναι φυσικά τα μέλη των ‘The Who’, ο τραγουδιστής Roger Daltrey και ο κιθαρίστας & συνθέτης Pete Townshend που συνεργάστηκαν για τη δημιουργία νέου υλικού με τον επί πολλά χρόνια drummer τους, Zak Starkey και τον μπασίστα τους, Pino Palladino.
Το εξώφυλλο του νέου δίσκου, το οποίο παραπέμπει σε πίνακα ζωγραφικής, δημιουργήθηκε από τον λάτρη της Pop art, Peter Blake, που γνώρισε το συγκρότημα το 1964.
https://www.instagram.com/p/B4fjzw2F1vw/
Ο τραγουδιστής των The Who, Roger Daltrey, χαρακτηρίζει τη δισκογραφική τους επιστροφή ως ό,τι πιο δυνατό έχουν κάνει μέχρι στιγμής από το ‘Quadrophenia’ το 1973.
SELECTIONS
-
Μικρός φόρος τιμής στη Vera Wang: Οι πιο αξέχαστες στιγμές της μόδας -
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake -
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ









