CELEBS
Το χριστουγεννιάτικο μήνυμα της βασίλισσας Ελισάβετ 62 χρόνια πριν
Η τηλεοπτική μετάδοση στο... βασιλικό Instagram
Ένα νοσταλγικό throwback έκανε η βασιλική οικογένεια και συγκεκριμένα έφτασε μέχρι το 1957. Τότε, που η βασίλισσα Ελισάβετ έστειλε το καθιερωμένο χριστουγεννιάτικο μήνυμα στο λαό, για πρώτη φορά, μέσα από την τηλεόραση. Ήταν η εποχή που η τηλεόραση έκανε τις πρώτες της εμφανίσεις στα νοικοκυριά.
https://www.instagram.com/p/B50bNX7HR7h/
Με αφορμή τα φετινά Χριστούγεννα, η βασιλική οικογένεια ανέβασε στον επίσημο λογαριασμό της στο Instagram, το βίντεο με το πρώτο χριστουγεννιάτικο τηλεοπτικό μήνυμα της Βασίλισσας Ελισάβετ. Η βασίλισσα απευθυνόμενη, τότε στους τηλεθεατές , είπε χαρακτηριστικά : «25 χρόνια πριν, ο παππούς μου μετέδωσε το πρώτο χριστουγεννιάτικο μήνυμα. Σήμερα είναι ένα άλλο ορόσημο, επειδή η τηλεόραση έδωσε τη δυνατότητα σε πολλούς από εσάς να με δείτε στα σπίτια σας την ημέρα των Χριστουγέννων".
SELECTIONS
-
Μικρός φόρος τιμής στη Vera Wang: Οι πιο αξέχαστες στιγμές της μόδας -
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake -
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ








