CELEBS
Obama: Εάν κυβερνούσαν οι γυναίκες, ο κόσμος θα ήταν καλύτερος
"Το γυναικείο φύλο δεν είναι τέλειο, αλλά είναι καλύτερο από το ανδρικό"
Ο πρώην πλανητάρχης Barack Obama βρέθηκε στην Σιγκαπούρη, στα πλαίσια ενός συνεδρίου το οποίο είχε ως θεματική την εξουσία.
Ο πρώην πρόεδρoς των ΗΠΑ εντυπωσίασε πραγματικά και εξέλαβε τεράστια θετική ανταπόκριση για τις δηλώσεις του οι οποίες είχαν να κάνουν με τις γυναίκες και την εξουσία.
https://www.instagram.com/p/BIdPmjVht7V/
Πιο αναλυτικά είπε:
«Το γυναικείο φύλο δεν είναι τέλειο, αλλά είναι αναμφίβολα, καλύτερο από το ανδρικό. Είμαι βέβαιος ότι εάν σε κάθε χώρα επάνω στη γη, η διακυβέρνηση ήταν στα χέρια κάποιας γυναίκας, θα υπήρχαν σημαντικές αλλαγές προς το καλύτερο σε πολλούς τομείς».
Επίσης συνέχισε τον λόγο του στο ‘’κλειστό’’ συνέδριο λέγοντας:
‘’Τα περισσότερα παγκόσμια προβλήματα προέρχονται από τους ηλικιωμένους, που παραμένουν σε θέσεις εξουσίας χωρίς να υποχωρούν''.
https://www.instagram.com/p/BwhfvHugWoa/
SELECTIONS
-
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake -
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ -
Τα μυστικά ομορφιάς της Ariana Grande, που σήμερα έχει γενέθλια











