CELEBS
GNTM: Δυο οι μεγάλες νικήτριες του διαγωνισμού
Aννα Μαρία και Κάτια μοιράζονται το έπαθλο
Την μεγάλη ανατροπή έζησαν οι τηλεθεατές αλλά και οι διαγωνιζόμενες του λατρεμένου (!) GNTM, αφού στον πολυαναμενόμενο τελικό, η νικήτρια που θα έπαιρνε και το μεγάλο έπαθλο των 50.000Ε δεν ήταν μια όπως κάθε φορά, αλλά ΔΥΟ!!!
Γιατί συνέβη αυτό;
Μετά την ψηφοφορία των κριτών, το κοινό είχε την δυνατότητα, μέσω εφαρμογής, να δώσει την δική του ψήφο. Από την μεγάλη προσέλευση του κόσμου στην εφαρμογή, το σύστημα ‘’κράσαρε’’ και η βαθμολογία έδειχνε ισοπαλία στην Κάτια και την Άννα- Μαρία.
https://www.instagram.com/p/B6RdpwklvrK/
Επομένως θεωρήθηκε δίκαιο να πάρουν το έπαθλο και οι δυο και να μοιραστούν το ποσό.
Και οι δύο θα υπογράψουν μονοετές συμβόλαιο με την εταιρία καλλυντικών Dust + Cream, αλλά και συμβόλαιο με το Πρακτορείο Μοντέλων Place Μodels στο Αμβούργο. Και φυσικά, θα κάνουν και οι δύο εξώφυλλο και editorial μόδας στο περιοδικό Madame Figaro!
Η αναλυτική βαθμολογία που προέκυψε έχει ως εξής: Άννα Μαρία 112, Κέισι 108, Κάτια 112
Τα νούμερα τηλεθέασης του τελικού άγγιξαν μέχρι και το 64,9%, νούμερο που είχε χρόνια να δει η ελληνική τηλεόραση. Μπράβο στο STAR, μπράβο σε όλη την ομάδα του GNTM, μπρος και πίσω από τις κάμερες.
Και του χρόνου;
SELECTIONS
-
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake -
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ -
Τα μυστικά ομορφιάς της Ariana Grande, που σήμερα έχει γενέθλια











