CELEBS
Κάτια Ταραμπάνκο: Μετά το GNTM στις Άλπεις
Φωτογραφίες από την ρομαντική απόδραση με τον σύντροφό της
Η Κάτια Ταραμπάνκο ήταν μία από τις δύο νικήτριες του GNTM, η οποία μοιράστηκε το μεγάλο έπαθλο με την Άννα Μαρία Ηλιάδου.
Πολλά είναι εκείνα που άλλαξαν στη ζωή της Κάτιας μετά τον διαγωνισμό μόδας. Το μοντέλο φαίνεται να απολαμβάνει πλέον την νέα της σχέση! Αξιοσημείωτο είναι επίσης το γεγονός πως ενώ βρισκόταν μέσα στο σπίτι του GNTM, η Κάτια, είχε σχέση με τον επιχειρηματία Γιάννη Χαλβατζή, ο οποίος μάλιστα, της έκανε και πρόταση γάμου on camera. Τα πράγματα όμως δεν πήγαν και πολύ καλά…
Το νεαρό μοντέλο διατηρεί πλέον σχέση με τον Γιώργο Λάγιο και οι στιγμές που μοιράζεται με τους φίλους της από την απόδραση τους στις Άλπεις έχουν κερδίσει το ενδιαφέρον του κοινού.


Σε Instastories, βλέπουμε την Κάτια να κάνει σκι ή τουλάχιστον, να προσπαθεί να κάνει σκι, αφού δεν είναι και το πιο απλό και εύκολο άθλημα, όμως παρά τις τούμπες της, φαίνεται ιδιαίτερα ευτυχισμένη και χαρούμενη στο πλευρό του αγαπημένου της.
SELECTIONS
-
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake -
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ -
Τα μυστικά ομορφιάς της Ariana Grande, που σήμερα έχει γενέθλια











