CELEBS
H διπλή ανάρτηση της Βασιλικής Ανδρίτσου για την κόρη της και την Ημέρα της Γυναίκας
«Χρόνια πολλά σε όλες μας κορίτσιαααααα»
Με δύο αναρτήσεις στο Instagram γιόρτασε την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας η Βασιλική Ανδρίτσου. Σε ανάρτησή της έγραψε για τη βόλτα που ετοιμαζόταν να πάει με την μόλις ενός έτους κόρη της:
https://www.instagram.com/p/B9doNrtlzBm/?utm_source=ig_embed
«Εφοδιάζουμε το σακίδιό μας με όνειρα,προσδοκίες,γνώσεις,δύναμη, επιμονή,υπομονή,ευγένια,σεβασμό,δημιουργικότητα,φαντασία,συναίσθημα,ένστικτο... Σηκωνόμαστε...πατάμε γερά στα πόδια μας...και ξεκινάμε τη μεγάλη μας βόλτα... Χρόνια πολλά σε όλες μας κορίτσιαααααα!!!!!!!!!!!».

Την ημέρα της γυναίκας τίμησε η γνωστή ηθοποιός, που πρωταγωνιστεί στο remake της σειράς «Πολυκατοικία» με ένα story, στο οποίο ευχήθηκε «χρόνια πολλά» σε όλες τις γυναίκες τους κόσμου.
Πηγή:Star.gr
SELECTIONS
-
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ -
Τα μυστικά ομορφιάς της Ariana Grande, που σήμερα έχει γενέθλια -
Bridal Trends 2026: Οι τάσεις που θα καθορίσουν τη νυφική μόδα της σεζόν -
Concealer Pens: Το μυστικό των beauty insiders για φυσική κάλυψη και αψεγάδιαστη επιδερμίδα









