CELEBS
Σε καραντίνα η Heidi Klum...
Φιλάει τον σύζυγό της μέσα από ένα τζάμι
Ανήσυχη είναι τα τελευταία 24ωρα η Heidi Klum. Το γνωστό μοντέλο δε νιώθει καλά την τελευταία εβδομάδα και αποφάσισε να κάνει το τεστ για τον κορωνοϊό.
Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με τον σύζυγό της, Tom Kaulitz, ο οποίος ανησυχεί για την κατάσταση της υγείας του μετά την περιοδεία του.
Η Heidi Klum δημοσίευσε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram ένα βίντεο στο οποίο βλέπουμε να φιλάει τον αγαπημένο της μέσα από ένα τζάμι παραθύρου.
https://www.instagram.com/p/B9vJ3QvJy1c/
Μάλιστα, το συνόδευσε με το παρακάτω κείμενο: «Όπως πολλοί από εσάς νιώθω άρρωστη εδώ και μια εβδομάδα και δυστυχώς και ο σύζυγός μου που γύρισε από το τουρ του εδώ και δυο μέρες, νιώθει και εκείνος άρρωστος. Για αυτό το λόγο μένουμε χωριστά, περιμένοντας τα αποτελέσματα του τεστ για τον κορωνοϊό τα οποία καταφέραμε να κάνουμε σήμερα. Μένουμε καραντίνα έτσι ώστε να είναι όλοι γύρω μας ασφαλείς»!
SELECTIONS
-
Οι άνθρωποι που σε γερνούν πρόωρα (και δεν είναι οι ερωτικοί σύντροφοι) -
Yves Saint Laurent and Photography: Μια νέα έκθεση ρίχνει φως στο δημιουργικό σύμπαν του μεγάλου couturier μέσα από τη φωτογραφία -
Πώς κατάφερα να κάνω τα Pushups να φαίνονται πιο εύκολα και να δυναμώσω γρήγορα -
Soccer T-Shirt: Η ποδοσφαιρική φανέλα βγαίνει εκτός γηπέδου και γίνεται το νέο fashion statement του καλοκαιριού










