CELEBS
Rita Wilson: «Πέντε χρόνια πριν νίκησα τον καρκίνο και τώρα τον κορωνοϊό»
Το συγκινητικό μήνυμα για τις μάχες της ζωής της
Κάθε λόγο για να χαμογελά έχει η Rita Wilson αφού για ακόμα μια φορά στη ζωή της κατάφερε να βγει νικήτρια μέσα από μια δύσκολη κατάσταση που βίωσε. Όπως είναι γνωστό εκείνη και ο Tom Hanks πριν από λίγες εβδομάδες διαγνώστηκαν με κορωνοϊό και χρειάστηκε να νοσηλευθούν σε νοσοκομείο της Αυστραλίας.
Αφού παρέμειναν σε καραντίνα και στο σπίτι που διατηρούν στη Μελβούρνη επέστρεψαν στο Los Angeles. Η ηθοποιός μέσω μια ανάρτησης που έκανε στον λογαριασμό της στο Instagram πριν από λίγες ημέρες γιόρτασε κάποια σημαντικά πράγματα που έχουν συμβεί στη ζωή της. Ποια είναι αυτά; Η «μάχη» με τον καρκίνο πριν από πέντε χρόνια και τώρα με τον Covid -19.
«Η 29η Μαρτίου είναι ημέρα μεγάλης χαράς. Πάνε πέντε χρόνια ακριβώς, από τότε που νίκησα τον καρκίνο μετά από διπλή μαστεκτομή. Νιώθω τόσο ευγνώμων για την υγεία μου, για τους γιατρούς, για τις νοσοκόμες, για τους φίλους και την οικογένεια μου που μου στάθηκαν στη δυσκολότερη περίοδο της ζωής μου. Σήμερα γιορτάζω την ομορφιά της ζωής, την ευλογία του Θεού και την καλή πορεία της υγείας μου, έχοντας επιζήσει και από τον Covid- 19. Γι΄αυτό σας παρακαλώ, αφιερώστε λίγα λεπτά σήμερα, παρατηρώντας πόσα μπορεί να νικήσει το σώμα σας και νιώστε ευγνωμοσύνη για αυτά που έχετε», έγραψε η Rita Wilson στο Instagram.
https://www.instagram.com/p/B-VOAsfnhwo/
Πηγή: Star.gr
SELECTIONS
-
Οι άνθρωποι που σε γερνούν πρόωρα (και δεν είναι οι ερωτικοί σύντροφοι) -
Yves Saint Laurent and Photography: Μια νέα έκθεση ρίχνει φως στο δημιουργικό σύμπαν του μεγάλου couturier μέσα από τη φωτογραφία -
Πώς κατάφερα να κάνω τα Pushups να φαίνονται πιο εύκολα και να δυναμώσω γρήγορα -
Soccer T-Shirt: Η ποδοσφαιρική φανέλα βγαίνει εκτός γηπέδου και γίνεται το νέο fashion statement του καλοκαιριού









