CELEBS
Spice Girls: Τα «έσπασαν» 25 χρόνια μετά, σε πάρτι της Geri Halliwell
Ποια έλειπε από τη διάσημη πεντάδα;
25 χρόνια μετά την πρώτη επιτυχία των Spice Girls με το Wannabe, τα μέλη του συγκροτήματος αποδεικνύουν πως η φιλία τους αντέχει στον χρόνο.
Με αφορμή τα γενέθλια της Geri Halliwell, της «Ginger Spice», όπως τη γνωρίζουν οι θαυμαστές του συγκροτήματος, οι Spice Girls επανενώθηκαν για ένα μοναδικό πάρτι.
Η Geri Halliwell έκλεισε τα 50 της χρόνια τον Αύγουστο κι αποφάσισε να γιορτάσει την ημέρα αυτή αργότερα, τον Σεπτέμβριο, έτσι ώστε όλοι της οι καλεσμένοι να προλάβουν να προετοιμαστούν και να μη λείπει κανείς. Ωστόσο, ο θάνατος της βασίλισσας Ελισάβετ άλλαξε τα σχέδιά της, με αποτέλεσμα το πάρτι να μεταφερθεί για τον Νοέμβριο.

Από την εκδήλωση δεν έλειπε κανείς πέρα από τη Mel B, η οποία δεν κατάφερε να παραβρεθεί, για οικογενειακούς λόγους. Ούτε καν η Victoria Beckham, της οποίας το φορτωμένο πρόγραμμα δεν επιτρέπει συχνά τέτοιες εξόδους. Μάλιστα, έδωσε το «παρών» συνοδευόμενη από τον σύζυγό της, David, ο οποίος πόσταρε φωτογραφίες και βίντεο από το πάρτι στα social media.
Σε βίντεο που μοιράστηκε ο πρώην ποδοσφαιριστής, φαίνονται όλα τα μέλη του γκρουπ να χορεύουν ξεφρένα, κρατώντας τα ποτά τους στο χέρι.
Με τη σειρά της κι η Victoria Beckham έκανε μια ανάρτηση. Πιο συγκεκριμένα, πόζαρε δίπλα στην Emma Bunton και τη Melanie C κι έγραψε: «Σας αγαπώ».
Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ -
Τα μυστικά ομορφιάς της Ariana Grande, που σήμερα έχει γενέθλια -
Bridal Trends 2026: Οι τάσεις που θα καθορίσουν τη νυφική μόδα της σεζόν -
Concealer Pens: Το μυστικό των beauty insiders για φυσική κάλυψη και αψεγάδιαστη επιδερμίδα










