CELEBS
Δέσποινα Καμπούρη: Το πρόβλημα που της άφησε ο κορωνοϊός
«Δεν ξέρουμε ακόμη αν η βλάβη θα είναι μόνιμη»
Για τρίτη φορά με κορωνοϊό νόσησε πριν από λίγες ημέρες η Δέσποινα Καμπούρη, η οποία απουσίαζε και από το πόστο της στην εκπομπή «Πάμε Δανάη».
Το απόγευμα του Σαββάτου 14/10, η δημοσιογράφος απάντησε στις ερωτήσεις των διαδικτυακών της ακολούθων, αποκαλύπτοντας, μεταξύ άλλων, πως ο Covid-19 τής άφησε βαρηκοΐα στο αριστερό αυτί και μάλιστα δε γνωρίζει αν η βλάβη θα είναι μόνιμη!
«Δυστυχώς εμένα ο Covid μου άφησε αρκετά θέματα που προσπαθώ να διαχειριστώ. Δυσκολεύομαι πολύ. Μακάρι να τα καταφέρω, να προσέχετε εκεί έξω. Αλήθεια το λέω» έγραψε αρχικά η Δέσποινα Καμπούρη και σε άλλη της ανάρτηση εξήγησε: «Δυστυχώς δεν είμαι καλά. Ο Covid μου άφησε μια αιφνίδια βαρηκοΐα στο αριστερό μου αυτί. Δεν ξέρουμε ακόμη αν η βλάβη θα είναι μόνιμη ή αν θα καταφέρουμε με θεραπείες και αγωγές να επαναφέρουμε την ακοή μου στο 100%. Πραγματικά δυσκολεύομαι να το διαχειριστώ και χάνω την ψυχραιμία μου. Προσπαθώ να είμαι αισιόδοξη αλλά δεν τα καταφέρνω πάντα».

Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ -
Τα μυστικά ομορφιάς της Ariana Grande, που σήμερα έχει γενέθλια -
Bridal Trends 2026: Οι τάσεις που θα καθορίσουν τη νυφική μόδα της σεζόν -
Concealer Pens: Το μυστικό των beauty insiders για φυσική κάλυψη και αψεγάδιαστη επιδερμίδα










