CELEBS
Ευρυδίκη Βαλαβάνη: Απόδραση στα Ιωάννινα με τον Γρηγόρη Μόργκαν
Τα βίντεο κι οι φωτογραφίες τους στο Instagram
Αμέσως μετά την εκπομπή του Κώστα Τσουρού όπου τη βλέπουμε αυτή την τηλεοπτική σεζόν, η Ευρυδίκη Βαλαβάνη μάζεψε τα μπογαλάκια της κι έφυγε για τα Γιάννενα παρέα με τον Γρηγόρη Μόργκαν.
Η δημοσιογράφος κι ο γνωστός μουσικός μοιράστηκαν, μάλιστα, μερικές εικόνες από το ταξίδι τους στα social media.


Mπορεί κανείς από τους δυο να μην έχει επιβεβαιώσει ή διαψεύσει ότι είναι ζευγάρι, ωστόσο δεν κρύβουν τις κοινές τους συνεχόμενες εξορμήσεις.
Κι οι δύο ανεβάζουν χωριστά φωτογραφίες τους στα social media. Αυτό έκαναν για ακόμα μια φορά.
Η Ευρυδίκη Βαλαβάνη πόσταρε στο Instagram μερικά στιγμιότυπά της από την όμορφη πόλη της Ηπείρου, καθώς και διάφορα βιντεάκια. Το ίδιο έκανε κι ο Γρηγόρης Μόργκαν, αφού μοιράστηκε με τους followers του εικόνες από τα όμορφα τοπία που βρέθηκαν.


Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ -
Τα μυστικά ομορφιάς της Ariana Grande, που σήμερα έχει γενέθλια -
Bridal Trends 2026: Οι τάσεις που θα καθορίσουν τη νυφική μόδα της σεζόν -
Concealer Pens: Το μυστικό των beauty insiders για φυσική κάλυψη και αψεγάδιαστη επιδερμίδα










