CELEBS
Κατερίνα Παπουτσάκη: «Τα παιδιά μου περνάνε δύσκολα στη μετά τη φάση του χωρισμού»
Η εξομολόγηση για τη σχέση με τους δύο γιους της
Η αισιοδοξία της λειτουργεί ως μηχανισμός αυτοάμυνας για την Κατερίνα Παπουτσάκη. Η ηθοποιός κάνοντας έναν απολογισμό ζωής δήλωσε πως ακόμα και οι δύσκολες καταστάσεις είχαν να της διδάξουν κάτι.
«Μόνο θετικά βλέπω τα πράγματα. Ακόμα και σε περιπτώσεις που με δυσκόλεψαν επαγγελματικά εγώ προσπαθούσα να δω το κέρδος μέσα από αυτή την ιστορία. Είμαι χαρούμενη για το πώς έχουν συμβεί τα πράγματα γενικά», ανέφερε αρχικά στην εκπομπή Ελένη.
Η ίδια δηλώνει ενοχική αν και προσπαθεί να είναι πάντα δίπλα στα παιδιά της. «Προσπαθώ πάρα πολύ να είμαι παρούσα για να είμαι με τα παιδιά που περνάνε μία δύσκολη ιστορία στη μετά φάση του χωρισμού. Προσπαθώ να είμαι εκεί, αφουγκράζομαι τις ανάγκες. Όταν όμως κάποια πράγματα δεν μπορούν να συμβούν πρέπει να ξέρουν ότι αυτό είναι η ζωή της μαμάς, δηλαδή χρειάζεται να πάω στη δουλειά, χρειάζεται να πάω στο θέατρο».

Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ -
Τα μυστικά ομορφιάς της Ariana Grande, που σήμερα έχει γενέθλια -
Bridal Trends 2026: Οι τάσεις που θα καθορίσουν τη νυφική μόδα της σεζόν -
Concealer Pens: Το μυστικό των beauty insiders για φυσική κάλυψη και αψεγάδιαστη επιδερμίδα











