CELEBS
Μιχάλης Χατζηγιάννης για χωρισμό από Ζέτα Μακρυπούλια: «Τελείωσε με πόνo»
«Δε χάνεται έτσι κάτι που είχε ουσία. Αποτελεί μεγάλο κομμάτι της ζωής μου»
Για τον χωρισμό του από την επί πολλά χρόνια σύντροφό του, Ζέτα Μακρυπούλια, μίλησε ο Μιχάλης Χατζηγιάννης.
«Ελπίζω να μη σας στενοχώρησα πολύ (σ.σ. που χωρίσαμε). Κάθε χωρισμός, όσο ανώδυνος και αναίμακτος κι αν είναι, όσο κι αν ο κύκλος κλείνει χωρίς τριγμούς και διαμάχες… », απάντησε ο τραγουδοποιός στον περιοδικό ΟΚ! και τον Νίκο Γεωργιάδη, που του είπε ότι «είχαμε φτιάξει αυτό το παραμύθι με happy end... Δε μας άρεσε που τελείωσε».

«Μετά από τόσα χρόνια δεν μπορεί να τελειώσει χωρίς πόνο. Ο πόνος είναι ένα στάδιο που πρέπει να διανύσεις. Θέλει μια τόλμη να πάρεις αυτή την απόφαση, να πεις ότι χρειάζεται μια ανανέωση, μια απόσταση ή ένα οριστικό τέλος. Ο πόνος σε ακολουθεί για ένα διάστημα. Και πιστεύω ότι αυτό το συναίσθημα ήταν αμφίδρομο», πρόσθεσε ο Μιχάλης Χατζηγιάννης.
Ο ίδιος πρόσθεσε πως η αγάπη ανάμεσά τους δε σταμάτησε, ούτε πρόκειται να σταματήσει. «Δε χάνεται έτσι κάτι που είχε ουσία και αποτελεί ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής μου. Είναι μεγάλη χαρά για μένα, όταν η Ζέτα έρχεται στις συναυλίες μου. Δε με ξαφνιάζει, γιατί η σχέση μας είναι απόλυτα υγιής, υπάρχει αμοιβαία αγάπη», κατέληξε.
Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ -
Τα μυστικά ομορφιάς της Ariana Grande, που σήμερα έχει γενέθλια -
Bridal Trends 2026: Οι τάσεις που θα καθορίσουν τη νυφική μόδα της σεζόν -
Concealer Pens: Το μυστικό των beauty insiders για φυσική κάλυψη και αψεγάδιαστη επιδερμίδα










