CELEBS
Ευγενία Σαμαρά: «Νομίζω ότι μόνο αυτούς τους άντρες ερωτεύομαι»
«Μη την πιάσουμε τώρα αυτή τη συζήτηση»
Αδιαμφισβήτητα η Ευγενία Σαμαρά είναι μια πολύ όμορφη γυναίκα. Η ίδια προτιμά να απασχολεί τα ΜΜΕ με τη δουλειά και όχι με την προσωπική της ζωή.
Η ταλαντούχα ηθοποιός την οποία απολαμβάνουμε τα τελευταία χρόνια ως Στέλλα στον Σασμό δέχτηκε μια προσωπική ερώτηση σχετικά με τα χαρακτηριστικά των ανδρών που την έλκουν περισσότερο.
Όπως είπε της έχει τύχει να ερωτευτεί έναν άνθρωπο με χαρακτηριστικά στην προσωπικότητά του τα οποία δεν της αρέσουν. «Νομίζω ότι μόνο αυτούς ερωτεύομαι. Όλους αυτούς που έχουν τέτοια χαρακτηριστικά, τους «καθρέφτες» μας, που μας εκνευρίζουν, αυτά που έχουμε εμείς και δεν τα παραδεχόμαστε. Τα τραύματά μας, μη την πιάσουμε τώρα αυτή τη συζήτηση, είπε στο Καλύτερα δε γίνεται και πρόσθεσε: «Νομίζω πως όταν είσαι σύντροφος, είσαι και φίλος. Θέλω να πω ότι σε μία συντροφική σχέση αναπτύσσεις και τη φιλική. Εγώ δεν θα μπορούσα να είμαι με έναν άνθρωπο που να μην τον νιώθω και φίλο μου. Πιστεύω πως είμαι καλή φίλη, είμαι δοτική».
Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake -
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ -
Τα μυστικά ομορφιάς της Ariana Grande, που σήμερα έχει γενέθλια












