CELEBS
Βανδή, Φουρέιρα & Ρέμος τραγούδησαν στη μνήμη του Βασίλη Καρρά
Το τραγούδι που ερμήνευσαν όλοι μαζί
Στο νυχτερινό κέντρο όπου εμφανίζεται ο Αντώνης Ρέμος με την Ελένη Φουρέιρα βρέθηκε το βράδυ της Κυριακής η Δέσποινα Βανδή.

Η γνωστή τραγουδίστρια ανέβηκε στη σκηνή και μαζί με τους δυο συναδέλφους της τίμησαν τη μνήμη του Βασίλη Καρρά, που έφυγε από τη ζωή στις 24/12/23 σε ηλικία 70 ετών.

«Πρώτη φορά στην Αθήνα κατέβηκε η Δέσποινα με τον Βασίλη Καρρά. Ο Βασίλης της έδωσε το γήπεδο και μετά της έδωσε αυτό το υπέροχο τραγούδι... και σήμερα θα το πούμε για εκείνον, όχι για εμάς. Τον Βασίλη τον αγαπάμε και θα τον αγαπάμε για πάντα», ανέφερε ο Αντώνης Ρέμος και στη συνέχεια οι τρεις τους, αγκαλιασμένοι τραγούδησαν το Γέλα μου, με το οποίο η Δέσποινα Βανδή ξεκίνησε την καριέρα της το 1994.
Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
Μικρός φόρος τιμής στη Vera Wang: Οι πιο αξέχαστες στιγμές της μόδας -
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake -
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ










