CELEBS
Καλομοίρα: Η συνάντηση με Άδωνη και Μανωλίδου στο Παρίσι
Η φωτογραφία που μοιράστηκε ο Υπουργός Υγείας
Ο Άδωνις Γεωργιάδης και η Ευγενία Μανωλίδου βρέθηκαν πριν λόγα 24ωρα στο Παρίσι, με αφορμή το γεγονός πως ο Υπουργός Υγείας εκπροσώπησε την Ελλάδα στη Σύνοδο των Υπουργών Υγείας του Ο.Ο.Σ.Α.
Το ζευγάρι κατά την επιστροφή του στην Ελλάδα είχε μια τυχαία συνάντηση την Καλομοίρα και με τον σύζυγό της, Γιώργο Μπούσαλη, οι οποίοι βρέθηκαν στη γαλλική πρωτεύουσα για το fashion show της Celia Kritharioti.
Η συνάντηση των δυο ζευγαριών έγινε στο αεροδρόμιο τoυ Παρισίου, και όλοι μαζί έβγαλαν μια αναμνηστική φωτογραφία. Τη φωτογραφία αυτή μοιράστηκε στο Instagram ο Άδωνις Γεωργιάδης.
«Το καλό συναπάντημα…στο αεροδρόμιο στο Παρίσι επιστρέφοντας με την Ευγενία Μανωλίδου από την σύνοδο των Υπουργών Υγείας του Ο.Ο.Σ.Α πέσαμε πάνω στην Καλομοίρα και τον Γιώργο. Χαρούμενο ζευγάρι, φανταστικοί άνθρωποι», έγραψε ο Υπουργός Υγείας.
Δείτε τη φωτογραφία:

Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
Μικρός φόρος τιμής στη Vera Wang: Οι πιο αξέχαστες στιγμές της μόδας -
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake -
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ










