CELEBS
Σήλια Κριθαριώτη: Το show στο Παρίσι με τη Ναόμι και το party με τον Αργυρό
Όσα έγιναν στην εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Τρίτης (23/1) η επίδειξη μόδας της Σήλιας Κριθαριώτη στο Παρίσι.
Η διεθνούς φήμης σχεδιάστρια μόδας παρουσίασε τη συλλογή ρούχων της για την Άνοιξη - Καλοκαίρι 2024 και η κορυφαία στιγμή της βραδιάς ήταν όταν η «μαύρη γαζέλα» Ναόμι Κάμπελ, άνοιξε το λαμπερό couture show, φορώντας μια μάξι δημιουργία της Σήλιας Κριθαριώτη. Τις εντυπώσεις στην πασαρέλα «έκλεψαν» επίσης τα διάσημα μοντέλα Candice Swanepoel και Coco Rocha.




Στη συνέχεια τη σκυτάλη πήρε ο Κωνσταντίνος Αργυρός, ο οποίος ανέλαβε να διασκεδάσει τους καλεσμένους στο after party που πραγματοποιήθηκε στην «καρδιά» του Παρισιού.
Η Καλομοίρα ταξίδεψε από την Αμερική στη γαλλική πρωτεύουσα αποκλειστικά για την επίδειξη μόδας.

Σε ένα από τα βίντεο που δημοσιεύτηκαν μάλιστα τη βλέπουμε να έχει ανέβει πάνω στη σκηνή με τον Κωνσταντίνο Αργυρό και να τον απαθανατίζει με το κινητό της.
Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
Μικρός φόρος τιμής στη Vera Wang: Οι πιο αξέχαστες στιγμές της μόδας -
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake -
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ










