CELEBS
Η Μαριάντα Πιερίδη για τον χωρισμό της: «Είμαι πάρα πολύ καλά»
Η πρώτη επίσημη εμφάνιση μετά το διαζύγιο από τον Δημήτρη Κατριβέση
Η Μαριάντα Πιερίδη το βράδυ της Πέμπτης έκανε την πρώτη της επίσημη εμφάνιση μετά την αποκάλυψη του χωρισμού της από τον Δημήτρη Κατριβέση.
Η γνωστή τραγουδίστρια, μεταξύ άλλων, ρωτήθηκε για την είδηση του χωρισμού της από τον γνωστό σεφ, ενώ τόνισε πως είναι πολύ καλά στην προσωπική της ζωή.

«Δεν έχω να σας πω κάτι. Είδα όλα τα δημοσιεύματα που γράφτηκαν, λογικό δεν είναι; Δε θέλω να το συζητήσω σε ό,τι έχει να κάνει με τα δημοσιεύματα», είπε αρχικά η τραγουδίστρια και παρουσιάστρια.
«Είμαι πάρα πολύ καλά αυτή την περίοδο. Ό,τι χρειάζεται να θωρακίσω και να το προστατεύσω, μπορώ να το κάνω. Ό,τι χρειάζεται να μείνει μακριά από τις κάμερες, μπορεί να μείνει», πρόσθεσε.
Μετά το βίντεο, η Σταματίνα Τσιμτσιλή έδωσε το δικό της ρεπορτάζ για το διαζύγιο της Μαριάντας Πιερίδη. «Είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι ο χωρισμός αποφασίστηκε από κοινού πριν από 15-20 μέρες. Έκαναν την προσπάθειά τους να τα ξαναβρούν όλους αυτούς τους μήνες. Ο Δημήτρης έχει υπάρξει πολύ σωστός στο παιδί της. Δυστυχώς πριν από 15 μέρες έκλεισαν τον κύκλο τους. Τις λεπτομέρειες μου τις είπε ένας άλλος άνθρωπος», αποκάλυψε η παρουσιάστρια του Happy Day.
Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
Μικρός φόρος τιμής στη Vera Wang: Οι πιο αξέχαστες στιγμές της μόδας -
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake -
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ





