CELEBS
Η συγκίνηση της Σελίν Ντιόν στα βραβεία Grammy
«Σας ευχαριστώ όλους. Σας αγαπώ»
Το βράδυ της Κυριακής πραγματοποιήθηκαν με μεγάλη επιτυχία τα Grammys 2024, τα οποία παρουσίασε για τέταρτη συνεχή χρονιά ο κωμικος, Τρέβορ Νόα.
Ένα από τα highlights της 66ης τελετής ήταν η στιγμή που η Σελίν Ντιόν ανέβηκε πάνω στη σκηνή, για να απονείμει το βραβείο «καλύτερο άλμπουμ της χρονιάς». Αυτή ήταν η πρώτη της δημόσια εμφάνιση μετά τη διάγνωσή της με το Σύνδρομο του Δύσκαμπτου Ατόμου.

Την ώρα που η σπουδαία ερμηνεύτρια εμφανίστηκε στο Crypto.com, οι παρευρισκόμενοι σηκώθηκαν από τις θέσεις τους και τη χειροκρότησαν με την ίδια να είναι εμφανώς συγκινημένη.
«Σας ευχαριστώ όλους. Σας αγαπώ. Είστε πανέμορφοι. Όταν σας λέω ότι είμαι πολύ χαρούμενη που είμαι εδώ, το εννοώ από τα βάθη της καρδιάς μου. Όσοι είναι ευλογημένοι να βρίσκονται στην τελετή των Grammy, δεν θα πρέπει ποτέ να θεωρούν δεδομένη την αγάπη και τη χαρά που φέρνει η μουσική στις ζωές μας και σε όλο τον κόσμο. Και τώρα με μεγάλη χαρά θα παρουσιάσω το Grammy που πριν από 27 χρόνια μου έδωσαν η Νταιάνα Ρος και ο Στινγκ, αυτό για το καλύτερο άλμπουμ της χρονιάς», είπε από το μικρόφωνο η Σελίν Ντιόν.
Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
Μικρός φόρος τιμής στη Vera Wang: Οι πιο αξέχαστες στιγμές της μόδας -
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake -
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ





