CELEBS
Μόνος στα βραβεία Bafta ο πρίγκιπας Ουίλιαμ -Τι είπε για την Κέιτ Μίντλετον
Χαμογελαστός και ευδιάθετος ο πρίγκιπας Ουίλιαμ
Ο πρίγκιπας Ουίλιαμ έφτασε μόνος του στο κόκκινο χαλί των κινηματογραφικών βραβείων BAFTA στο Λονδίνο - καθώς η σύζυγός του, η πριγκίπισσα της Ουαλίας, συνεχίζει να αναρρώνει από την επέμβαση στην κοιλιακή χώρα.

Ευδιάθετος και χαμογελαστός έφτασε στο Royal Festival Hall χαιρέτησε και φωτογραφήθηκε με το συγκεντρωμένο πλήθος.

Ο ίδιος μίλησε στους υπεύθυνους των βραβείων και τόνισε πως η Κέιτ λυπήθηκε πολύ για την απουσία της και φέρεται να είπε: «Η Kέιτ αγαπά τα βραβεία BAFTA πολύ».


Στη συνέχεια, πήγε στην αίθουσα χαιρέτισε τον Ντέιβιντ Μπέκαμ και κάθισε δίπλα στην Κέιτ Μπλάντσετ λίγη ώρα πριν ξεκινήσει η τελετή απονομής των φετινών βραβείων.

Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
Μικρός φόρος τιμής στη Vera Wang: Οι πιο αξέχαστες στιγμές της μόδας -
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake -
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ










