CELEBS
Γιώργος Καπουτζίδης: «Φοβάμαι την απώλεια της ελευθερίας μου»
Όσα είπε στο Breakfast@Star από το σπίτι του στην Αίγινα
Στο σπίτι του στην Αίγινα φιλοξένησε ο Γιώργος Καπουτζίδης τη Μαίρη Αργυριάδου και την κάμερα του Breakfast@Star.

Ο δημοφιλής ηθοποιός και σεναριογράφος μίλησε αρχικά για τη ψήφιση του νομοσχεδίου για τα ομόφυλα ζευγάρια και τον άγωνα που έδωσε όλο αυτό το διάστημα. «Την ημέρα ψήφισης του νομοσχεδίου δεν είχα άγχος, αλλά την κούραση που έχει κάποιος που κάνει μαραθώνιο», σχολίασε σχετικά.
Σε άλλο σημείο της συνέντευξής του αποκάλυψε: «Δε μιλούσα ανοιχτά για τη σεξουαλικότητά μου, ήταν για να μη φέρνω σε δύσκολη θέση τους γονείς μου», ενώ ένας από τους λόγους που το έκανε ήταν ο πρώην σύντροφός του που τον «τσίγκλησε». «Μου είχε πει σε κάποια φάση "ναι αλλά ο δημόσιος λόγος σου δεν συνάδει με το ιδιωτικό. Ο ιδιωτικός είναι πολύ ξεκάθαρος και μαχητικός εννοώ ο δημόσιος είναι πιο μαζεμένος". Δίκιο είχε οπότε λέω έτσι είσαι τώρα θα δεις» ανέφερε.

«Φοβάμαι την απώλεια της ελευθερίας μου» ανέφερε σε άλλο σημείο της συνέντευξής του, ενώ παραδέχτηκε ότι αυτή την περίοδο είναι μόνος στην προσωπική του ζωή.
Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
Μικρός φόρος τιμής στη Vera Wang: Οι πιο αξέχαστες στιγμές της μόδας -
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake -
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ










