CELEBS
Κέιτ Μίντλετον: Η πρώτη φωτογραφία μετά την επέμβαση στην κοιλιά
Ποζάρει με τα τρία της παιδιά
Την πρώτη επίσημη φωτογραφία της Κέιτ Μίντλετον, μετά την επέμβαση στην κοιλιακή χώρα τον Ιανουάριο, έδωσε στη δημοσιότητα το Παλάτι του Κένσινγκτον.
Το εν λόγω στιγμιότυπο, που σύμφωνα με το BBC τραβήχτηκε την προηγούμενη εβδομάδα στο Γουίνσντορ, δείχνει την πριγκίπισσα της Ουαλίας καθισμένη σε μια καρέκλα στον κήπο να ποζάρει χαμογελαστή στον φακό μαζί με τα τρία παιδιά της, Τζορτζ, Σάρλοτ και Λούις.
Μαζί με ένα μήνυμα για τη γιορτή της μητέρας, η φωτογραφία συνοδευόταν και από ένα ευχαριστήριο μήνυμα της Κέιτ Μίντελτον προς το κοινό που τους τελευταίους δύο μήνες ενδιαφέρθηκε να μάθει νέα για την υγεία της.
«Σας ευχαριστώ για τις ευγενικές ευχές σας και για την συνεχιζόμενη υποστήριξη σας στην διάρκεια των τελευταίων δύο μηνών», έγραψε η σύζυγος του διαδόχου του θρόνου Πρίγκιπα Ουίλιαμ, ευχόμενη σε όλους μία «Ευτυχισμένη Ημέρα της Μητέρας», έγραφε η ανάρτηση.
Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
Μικρός φόρος τιμής στη Vera Wang: Οι πιο αξέχαστες στιγμές της μόδας -
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake -
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ











