CELEBS
Βασίλης Μπισμπίκης: Πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο και επέστρεψε σπίτι του
Πώς είναι η κατάσταση της υγείας του ηθοποιού;
Ο Βασίλης Μπισμπίκης, όπως έγινε γνωστό μέσα από την εκπομπή “Super Κατερίνα”, πήρε εξιτήριο το Σάββατο 9/3, και επέστρεψε στο σπίτι του, υγιής.
Ο γνωστός ηθοποιός είχε μία σοβαρή περιπέτεια με την υγεία του και νοσηλεύτηκε σε ιδιωτικό θεραπευτήριο μετά από καρδιακό επεισόδιο που υπέστη. Μάλιστα, υπεβλήθη σε δύο χειρουργικές επεμβάσεις.
Στο πλευρό του ο Βασίλης Μπισμπίκης έχει όλες αυτές τις δύσκολες ώρες την αγαπημένη του σύντροφο Δέσποινα Βανδή. Η τρραγουδίστρια ήταν μάλιστα, εκείνη που τον παρότρυνε να πάει στο νοσοκομείο όταν ένιωσε την ενόχληση στο στήθος.
Η Κατερίνα Καινούργιου αποκάλυψε on air πως επικοινώνησε με την Δέσποινα Βανδή και της είπε πως πλέον ο Βασίλης Μπισμπίκης είναι καλά με την υγεία του.
Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
Μικρός φόρος τιμής στη Vera Wang: Οι πιο αξέχαστες στιγμές της μόδας -
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake -
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ










