CELEBS
Δέσποινα Βανδή: Η selfie με τον Βασίλη Μπισμπίκη μετά την περιπέτεια υγείας
Κούλουμα για το ερωτευμένο ζευγάρι
Selfie με τον σύντροφό της, Βασίλη Μπισμπίκη, μοιράστηκε με τους χιλιάδες followers της στο Instagram η Δέσποινα Βανδή, θέλοντας έτσι να τους ευχηθεί «Καλή Σαρακοστή».
Η δημοφιλής τραγουδίστρια, που τις προηγούμενες ημέρες πέρασε αρκετά μεγάλο άγχος, όταν ο ηθοποιός χρειάστηκε να νοσηλευτεί στο νοσοκομείο και να υποβληθεί σε δυο χειρουργεία στην καρδιά του, πλέον, χαμογελά και πάλι, αφού τα δύσκολα πέρασαν.

Οι δυο τους είναι αχώριστοι κι οι γερές βάσεις του έρωτά τους αποδεικνύονται κι από το πόσο του στάθηκε σε αυτήν του την περιπέτεια.
Με αφορμή τα Κούλουμα, η Δέσποινα Βανδή δημοσίευσε μια φωτογραφία από τις νοστιμιές που ετοίμασε για τον αγαπημένο της και τους φίλους της, αλλά κι άλλη μια στην οποία τη βλέπουμε να ποζάρει στην αγκαλιά του, γράφοντας: «Καλή Σαρακοστή αγαπημένοι μου!!!».
Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
Μικρός φόρος τιμής στη Vera Wang: Οι πιο αξέχαστες στιγμές της μόδας -
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake -
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ











