CELEBS
Άννα Βίσση - Ελισάβετ Κωνσταντινίδου: Διασκέδασαν στον Αντώνη Ρέμο
Τραγούδησαν, χόρεψαν και ξεσήκωσαν το μαγαζί
Η Άννα Βίσση και η Ελισάβετ Κωνσταντινίδου μαζί με την παρέα τους διασκέδασαν στο νυχτερινό κέντρο που εμφανίζεται ο Αντώνης Ρέμος και η Ελένη Φουρέιρα, το βράδυ της Κυριακής.


Η Άννα Βίσση είχε ρεπό την Κυριακή και επέλεξε να διασκεδάσει με την παρέα της. Η τραγουδίστρια επέλεξε ένα casual rock στυλ για την έξοδό της, φορώντας δερμάτινο παντελόνι και t-shirt, ένα look που η ίδια αγαπά πολύ.



Μάλιστα, ο Αντώνης Ρέμος και η Ελένη Φουρέιρα πήγαν στο τραπέζι της Άννας Βίσση και έδωσαν μαζί της ρεσιτάλ. Τραγούδησαν μερικές από τις επιτυχίες της Άννας Βίσση, όπως το "Σε θέλω, με θέλεις", "Να ‘σαι καλά", "Ατμόσφαιρα Ηλεκτρισμένη" και "Αγάπη Υπερβολική".


Στο τραπέζι της τραγουδίστριας ήταν μεταξύ άλλων, ο Λάκης Λαζόπουλος, ο στενός της φίλος και επιχειρηματίας, Χρύσανθος Πανάς.








Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
Μικρός φόρος τιμής στη Vera Wang: Οι πιο αξέχαστες στιγμές της μόδας -
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake -
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ










