CELEBS
Ευρυδίκη Βαλαβάνη - Γρηγόρης Μόργκαν: H πρώτη κοινή δημόσια εμφάνιση σε βραδινή έξοδο
Το ζευγάρι απαθανατίστηκε σε μπαρ του Θησείου
Την πρώτη τους δημόσια εμφάνιση έκαναν η Ευρυδίκη Βαλαβάνη και ο σύντροφός της, Γρηγόρη Μόργκαν.

Το ζευγάρι απαθανατίστηκε σε νυχτερινή του έξοδο σε μπαρ στο Θησείο και έδειχνε να απολαμβάνει τη βραδιά και την παρέα ο ένας του άλλου. Κάθισαν δίπλα δίπλα και απόλαυσαν το κρασί τους, με φιλική τους παρέα.

Εδώ και αρκετό διάστημα, είναι γνωστό πως η δημοσιογράφος και ο μουσικός είναι μαζί και παρόλο που ανά διαστήματα έχουν κάνει δημοσιεύσεις από κοινά μέρη, δεν τους έχουμε δει ποτέ σε κοινή φωτογραφία.

Μετά τον χωρισμό της από τον Κωνσταντίνο Βασάλο, η Ευρυδίκη Βαλαβάνη φαίνεται πως επέλεξε να κρατά την προσωπική της ζωή μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.
«Δεν κρύβω τη σχέση μου, είμαι περήφανη για την επιλογή μου», είπε πρόσφατα σε συνέντευξή της στην εκπομπή του Mega «Night Out».
Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
Μικρός φόρος τιμής στη Vera Wang: Οι πιο αξέχαστες στιγμές της μόδας -
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake -
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ










