CELEBS
Ελένη Μενεγάκη: Σε event με Άννα Βίσση, Μιμή Ντενίση και Μαρία Καβογιάννη
Η παρουσιάστρια επέλεξε ένα μαύρο σύνολο για τη βραδινή της έξοδο
Η Ελένη Μενεγάκη έκανε μία σπάνια βραδινή εμφάνιση το βράδυ της Δευτέρας στο Ίδρυμα Γουλανδρή με αφορμή το λανσάρισμα ενός νέου αρώματος διεθνούς οίκου.
Η παρουσιάστρια επέλεξε ένα μαύρο σύνολο και τράβηξε πάνω της τα φωτογραφικά φλας. Η ίδια μάλιστα έκανε και μια ανάρτηση στο Instagram της αποκαλύπτοντας πως είχε βραδινή έξοδο.
Ακόμη, στην ίδια εκδήλωση βρέθηκαν η Άννα Βίσση και η Μιμή Ντενίση. Στις αναρτήσεις της Χριστίνας Πολίτη στο Instagram αποκαλύφθηκε η παρουσία της απόλυτης Ελληνίδας σταρ και τις αγαπημένης ηθοποιού στη βραδιά.
Η Μιμή Ντενίση επέλεξε ένα μαύρο on shoulder φόρεμα, πραγματοποιώντας μια ιδιαίτερα σικ εμφάνιση, ενώ η Άννα Βίσση εμφανίστηκε ως lady in red με ένα κόκκινο κοστούμι. Στη παρέα τους μάλιστα βρέθηκε και η Μαρία Καβογιάννη.

Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
Μικρός φόρος τιμής στη Vera Wang: Οι πιο αξέχαστες στιγμές της μόδας -
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake -
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ












