CELEBS
Ελένη Μενεγάκη: Ξεκίνησε διακοπές και ποζάρει με το μπικίνι της!
Έφυγε για τις διακοπές του Πάσχα - Η φωτογραφία που ανέβασε στο Instagram
Διακοπές κάνει η Ελένη Μενεγάκη μαζί με την οικογένειά της μετά το τέλος της εκπομπής της για το Πάσχα.
Η παρουσιάστρια αποχαιρέτισε το τηλεοπτικό κοινό την Παρασκευή 26 Απριλίου και θα επανέλθει σε λίγες ημέρες προκειμένου να ολοκληρώσει και τη συνεργασία της με το Mega.
Το πρωί της Μεγάλης Δευτέρας, η Ελένη Μενεγάκη ανήρτησε την πρώτη φωτογραφία από τις πασχαλινές της διακοπές.
Η παρουσιάστρια πόζαρε με ροζ μπικίνι και μαύρα γυαλιά ηλίου σε κάποιον εξωτικό προορισμό, όπως φαίνεται από το backround της φωτογραφίας, και έγραψε: «Vacation mood», χωρίς να αποκαλύπτει σε ποιο μέρος βρίσκεται.
Συνηθίζει να επιλέγει εξωτικά μέρη για τις διακοπές της η Ελένη Μενεγάκη, και κυρίως τα προηγούμενα χρόνια πηγαίνει στις Μαλδίβες. Η ίδια έχει πει μάλιστα στο παρελθόν ότι έχει πάει στο Μπαλί και το Μεξικό.

Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
Μικρός φόρος τιμής στη Vera Wang: Οι πιο αξέχαστες στιγμές της μόδας -
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake -
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ










