CELEBS
Γιατί απολογείται η Δούκισσα Νομικού μετά τη γέννηση της κόρης της;
Το τρυφερό post στο Instagram
Η Δούκισσα Νομικού θεωρεί πολύ τυχερό τον εαυτό της που κατάφερε να γίνει μανούλα δύο φορές.Μάλιστα, χαρακτηρίζει θαύμα τον ερχομό των παιδιών της.
Λίγες ημέρες μετά τη γέννηση της κόρης της φαίνεται πως έκανε έναν mini απολογισμό της ζωής της από τότε που έγινε μαμά για πρώτη φορά.
https://www.instagram.com/p/B3WzEthHpVP/
Ανέβασε μια φωτογραφία στο Instagram από την περίοδο που διένυε τον ένατο μήνα της κύησης και έγραψε στη λεζάντα της φωτογραφίας: «Λίγο καιρό πριν! Μόλις είχα μπει στον 9ο μήνα και μετρούσα πλέον αντίστροφα για το δεύτερο θαύμα #summer2019
Πόσο γρήγορα περνάει ο καιρός. Φεύγουν τα καλοκαίρια σαν νερό. Γι’ αυτό να αγαπάτε πολύ, να γελάτε δυνατά και να αγκαλιάζετε σφιχτά! Να τρώτε και κανένα πατουσάκι που και που».
Να υπενθυμίσουμε ότι η οικογενειακή ευτυχία της Δούκισσας Νομικού και του Δημήτρη Θεοδωρίδη ολοκληρώθηκε με τον ερχομό των παιδιών τους, Σάββα και Αναστασία.
Πηγή: Star.gr
SELECTIONS
-
Μικρός φόρος τιμής στη Vera Wang: Οι πιο αξέχαστες στιγμές της μόδας -
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake -
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ









