CELEBS
GNTM: Ποιά αποχώρησε από το Μιλάνο;
Η τελική τετράδα
Τα 5 κορίτσια που συνέχιζαν στον διαγωνισμό, (Μαρία, Κάτια, Χαρά, Άννα-Μαρία και Κέισι) βρέθηκαν στο Μιλάνο προκειμένου να ζήσουν τις πραγματικές συνθήκες του modeling και τον Ιταλικό κόσμο της μόδας από κοντά. Έπρεπε να ανταπεξέλθουν σε δύσκολες δοκιμασίες, γνώρισαν σχεδιαστές, περπάτησαν σε πασαρέλα και στο τέλος ήρθε η ώρα της αποχώρησης από το Μιλάνο και του διαγωνισμού.
https://www.instagram.com/p/B6JlQ9PKzO2/
Η καλύτερη φωτογραφία πήγε στην Άννα Μαρία, ενώ την χειρότερη απόδοση είχαν η Κάτια και η Χαρά. Τελικά αυτή που αποχώρησε οριστικά από το παιχνίδι ήταν η Χαρά η οποία ευχαρίστησε τους κριτές και δήλωσε πως θα της λείψει πολύ το παιχνίδι το οποίο ζούσε εδώ και κάποιους μήνες.
https://www.instagram.com/p/B6JmFW9qE17/
Στην τελική τετράδα λοιπόν βρίσκουμε την Μαρία, την Κάτια, την Άννα- Μαρία και την Κέισι... Η αγωνία κορυφώνεται και ανυπομονούμε να μάθουμε την μεγάλη νικήτρια του διαγωνισμού.
https://www.instagram.com/p/B6K14oHq0zA/
SELECTIONS
-
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake -
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ -
Τα μυστικά ομορφιάς της Ariana Grande, που σήμερα έχει γενέθλια











